Rendelési és szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Tone Sys Kft.
Székhely: 8200 Veszprém, Budapest út 47.
Adószám: 23477865-2-19 
Cégjegyzék szám: 19-09-514335 
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Veszprém Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: tonesys@tonesys.hu
Telefonos elérhetőség: 06-20-326-4800

Tárhelyszolgáltató: Infornax Szövetkezet (8200 Veszprém, József A. u. 9.) 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunkban autó elektronikai és Hi-Fi termékek, házimozi készülékek és Hi-Fi készülékek és egyéb műszaki cikkek és kiegészítők kaphatóak. 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t.

Rendelési információk

A webáruházban való vásárlás regisztrációval és anélkül is lehetséges.

Választható rendelési módok: házhozszállítás futárszolgálattal vagy személyes átvétel az üzletünkben.

A személyes átvétel 8200 Veszprém, Budapest út 47. szám alatti üzletünkben lehetséges, előre egyeztetett időpontban. 

Választható fizetési módok: előre utalás, bankkártyás fizetés a rendelési folyamat során, illetve készpénzes fizetés a termék átvételekor a futárnál. 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Cégünk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül, amennyiben nincs raktáron az adott termék ez esetben 4-5 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Bizonyos esetekben, de főleg nagy értékű vagy nehezen beszerezhető termék rendelésénél a terméket csak előre utalással, vagy bankkártyás előre fizetés esetén szerezzük be és postázzuk. Ilyen esetben felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.

Külföldre történő szállítás esetén kizárólag előre utalással és bankkártyás előre fizetéssel történhet a fizetés, valamint egyedileg meghatározott postaköltséget számítunk fel. 

A megrendelt termék és házhoz szállítási díjának fizetési módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére banki átutalás formájában, illetve bankkártyával is fizethet előre a rendelési folyamat közben.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD futár szolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok kiszállítási, visszaszállítási és csomagolási költségét a megrendelőre terheljük!

Másodszori postázás feltétele az előre utalásos fizetési mód! 

Házhoz szállítás díjszabása

A belföldi házhoz szállítás díja bruttó 2.000 Ft, amennyiben a rendelés összértéke bruttó 50.000 Ft érték alatt van, ez érték fölött nem számítunk fel szállítási költséget.

Termékekre a jótállási jegyen található időtertamra garanciát vállalunk. Bizonyos termékeknél a garancia kizárólag szakműhely szakszerű beszerelése esetén érvényes. A nem érvényes garanciális feltételekkel visszaküldött termék ügyintézését nem áll módunkban teljesíteni. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Portósan küldött csomagokat nem veszünk át, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet (IV. Fejezet az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályok) szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Az elállásnál a termék árát akkor fizetjük vissza, ha eredeti csomagolásban, számlával, papírokkal saját költségére küldi vissza a terméket. Utávéttel visszaküldött csomagok átvételét megtagadjuk. A vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a kormányrendelet értelmében a termék visszaküldését követően legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A törvény további részletei megtekintése itt:

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

 Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

Adatkezelés

Az webáruház használata során a Tone Sys Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a Tone Sys Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Tone Sys Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Tone Sys Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a tonesys@tonesys.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Tone Sys Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.