Rendelési és szerződési feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

 

 

Üzletünkben felvett termék rendelésénél előleg fizetése szükséges amennyiben a termék nincs készleten!

Az előleg mértéke terméknél legalább 50%, alkatrésznél pedig a teljes összeg! Nagyobb összegű megrendelésnél a beszerzés megkönnyítése érdekében szükséges előre számláznunk a teljes vételárat!

 

 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Tone Sys Kft.
Székhely: 8200 Veszprém, Budapest út 47.
Adószám: 23477865-2-19 
Cégjegyzék szám: 19-09-514335 
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Veszprém Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: tonesys@tonesys.hu
Telefonos elérhetőség: 06-20-326-4800

Tárhelyszolgáltató: Infornax Szövetkezet (8200 Veszprém, József A. u. 9.)  email: info@infornax.hu

 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Webáruházunkban autó elektronikai és Hi-Fi termékek, házimozi készülékek és Hi-Fi készülékek és egyéb műszaki cikkek és kiegészítők kaphatóak. 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t.

 

Rendelési információk

A webáruházban való vásárlás regisztrációval és anélkül is lehetséges.

Választható rendelési módok: házhozszállítás futárszolgálattal vagy személyes átvétel az üzletünkben.

A személyes átvétel 8200 Veszprém, Budapest út 47. szám alatti üzletünkben lehetséges, előre egyeztetett időpontban. 

Választható fizetési módok: előre utalás, illetve készpénzes vagy bankkártyás fizetés a termék átvételekor a futárnál. 

 

 

A megrendelések feldolgozása 

A megrendelő a webáruházban a megrendeléstől számítva 48 órán belül visszaigazolást küld! Ez általában azonban pár perc szokott lenni! 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-13 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Cégünk minden esetben e-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül, amennyiben nincs raktáron az adott termék ez esetben 4-5 munkanap. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Az adatbeviteli hibáknál cégünk felveszi a kapcsolatot a megrendelővel és közösen kijavítjuk, vagy esetleg hiba esetén a megrendelő leadhat új rendelést ha jelezte a rossz rendelés hibáját felénk! 

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Bizonyos esetekben, de főleg nagy értékű vagy nehezen beszerezhető termék rendelésénél a terméket csak helyszíni előleg fizetéssel, előre utalás esetén szerezzük be és postázzuk. Ilyen esetben felvesszük a megrendelővel a kapcsolatot.

Külföldre történő szállítás esetén kizárólag előre utalással, valamint egyedileg meghatározott postaköltséget számítunk fel. 

 

A megrendelt termék és házhoz szállítási díjának fizetési módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére banki átutalás formájában.

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a DPD futár szolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok kiszállítási, visszaszállítási és csomagolási költségét a megrendelőre terheljük!

Másodszori postázás feltétele az előre utalásos fizetési mód! 

Ammenyiben nem megfelelő a fogyasztónak a DPD futárszolgálat, többletköltséggel vállaljuk más fuvarozócéggel vagy más szállítóval a házhozszállítást. Ennek többletköltségeiről az ügyfelet tájékoztatjuk! 

A csomagolás sértetlenségének megléte fontos, a termékeket kérjük nézze az átvételkor! Amennyiben sérülést talál a futárszolgálat jegyzőkönyvet vesz fel és jelezze a panaszt! 

 

Házhoz szállítás díjszabása

A belföldi házhoz szállítás díja bruttó 5.000 Ft, amennyiben a rendelés összértéke bruttó 50.000 Ft érték alatt van, ez érték fölött nem számítunk fel szállítási költséget.

 

Rendelés menete

  • A megrendelt terméket helyezze a kosárba.
  • Ha nem szeretne további terméket vásárolni válassza a tovább a pénztárhoz fület
  • Ezt követően lehetőség van regisztrálni vagy regisztráció nélkül vásárolni 
  • Ezután töltse ki a megrendelő személyes adataira vonatkozó adatokat
  • Majd töltse ki a számlázási és postázási adatokat
  • Válassza ki az átvétel módját (helyszini átvétel az üzletünkben vagy házhozszállítás) 
  • Válassza ki a fizetési módot (postai utánvétel vagy előre utalás) 
  • Rögzítse rendelését
  • Ha megtörtént a megrendelés emailben értesítést kap 

 

Szavatosság és Jótállás 

  

1. Jótállás
 A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a Webáruház által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett a Szolgáltató12 hónap jótállást vállal. Amennyiben a Szolgáltatóettől eltérően plusz jótállási vállal azt a konkrét termék leírásában szerepelteteti.
 Szolgáltató a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
 A jótállási idő a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek a Vevő részére történő átadásával, vagy az áru üzembe helyezésével kezdődik.
 Vevőnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell.

Szolgáltató vállalja az alábbiakat:
- minden termékhez számlát biztosít

- jótállási igényét a jótállási jegy vagy az eredeti számla alapján érvényesítheti mind az a Szolgáltató felé mind a jótállási jegyen szereplő márkaszerviz felé
- a jótállási felelősséget kizáró tényezők: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás, természetes kopás, elhasználódás,
- a jótállás időtartama a vásárlás napjával kezdődik és a jótállási jegyen feltüntetett ideig tart
- amennyiben a termék hibás volt a javítás időtartamával a jótállás ideje meghosszabbodik
- amennyiben a terméket csak cserével lehet javítani a jótállás idő tartama újra indul
- amennyiben a javítás során kiderül, hogy a meghibásodás a jótállási felelősséget kizáró tényezők miatt következett be a szerviz jogosult a szokásos, azaz a Szolgáltatónál érvényes rezsióradíjat felszámítani
- a javításhoz általában a komplett termék visszajuttatása szükséges (ettől csak előzetes telefonos egyeztetés alapján tud a Szolgáltató eltekinteni)

A jótállás érvényesítésének helye: 8200 Veszprém Budapest út 47. e-mail: tonesys@tonesys.hu  tel: 20/3264800  vagy a termékhez kapott jótállási jegyen feltüntetett márkaszerviz
 A jótállási igény érvényesítéséhez a termék visszajuttatása a jótállás érvényesítésének helyére a vásárló feladata.
 A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően Vevő választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges, vagy a Szolgáltató a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás vagy a kicserélés nem lehetséges, vagy azt Szolgáltató nem vállalta, Vevő választása szerint megfelelő árleszállítást követelhet, vagy a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 Ha a termék 3 napon belül meghibásodott a vásárló kérheti annak javítását, azonos típusra való cseréjét vagy, ha cserére nincs lehetőség elállhat a vásárlástól és a vételárat kérheti vissza. A terméket sértetlen állapotban kell a számlával együtt visszaküldeni a Szolgáltató címére. A Vevő kizárólag sérülésmentes, hiánytalan felszerelésű termék visszaszolgáltatása esetén köteles a kifizetett árat a Vevő részére megtéríteni. A Vevő köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a termékhez mellékelt és átvett tételt (ideértve például a szoftvereket, kézikönyveket, vezetékeket, dokumentációt). Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tételt, az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételekért díjat számítson fel a Vevőnek. Eladó követelheti a vevőtőll a (visszaszolgáltatott) áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését. A visszaszállítás során a kárveszély Vevőt terheli, ezért javasoljuk a termék biztonságos csomagolását, amire legcélszerűbb a gyári csomagolás. a Szolgáltató postai csomagokat csak úgy tud fogadni, hogy a termékeket minden esetben, a Szolgáltatóval történt előzetes egyeztetés után adja fel csomagküldésre. (természetesen lehetőség van a személyes átadásra is üzletünkben) Amennyiben a visszaküldött csomag a fenti feltételek mindegyikének megfelel, a Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül hiánytalanul visszautalja.
 A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amelynek oka a teljesítés után keletkezett, melynek bizonyítása eladót terheli. A jótállás a Vevő törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti. A Vevő a javítás helyéről az adott termék garanciajegyén, vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán tájékozódhat.


2. Szavatosság
 Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult, jelen esetben a Vevő  a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.  

 

Termékeinkre 12 hónap garanciát vállalunk. Némelyik gyártónál esetleg 24 vagy 36 hónap jótállási időtartam van. Pioneer termékeknél 36 hónap, Kenwood terméknél 24 hónap, Denon és Marantz terméknél 24 hónap. Alpine termelnél alapban 12 hónap, de a termék regisztrálása után meghosszabodik 12 hónappal.

10 ezer Forint feletti termékeknél jótállási érvényes, aza alatti terméknél szavatossági jogszabály érvényes!

A jótállási jegyeket megtalálja a termék dobozában. 

 

Panasz kezelés

Bármilyen panasza van, fordulhat hozzánk személyesen az üzletben, email címünkön vagy telefonszámunkon! 

A blokkot vagy számlát őrizze meg! Ezzel igazolhatja akár a 30 napon belüli vásárlást!

Üzletünkben kivizsgáljuk panaszát, de akár telefonon is panaszt tehet, vagy írásban emailben a vásárlók könyvében, amit kivizsgálunk és megoldunk! 

A panaszkezelés módjáról is előzetesen kell tájékoztatni a fogyasztót; a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének v) pontja továbbá előírja a vállalkozás számára, hogy a jogszabályi előírás vagy a vállalkozás döntése alapján a vállalkozásra nézve kötelező peren kívüli panaszkezelési mód és vitarendezési mechanizmus igénybevételének lehetőségéről, valamint az ehhez való hozzáférés módjáról tájékoztassa a fogyasztót.

E körben fontos utalni az Fgytv. 29 . § (11) bekezdésére, amely alapján a vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében köteles a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. Az 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti online vitarendezési platform alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki. 

Figyelemmel tehát az Fgytv. alapján a vállalkozásokat békéltető testületi eljárásban terhelő együttműködési kötelezettségre, a Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének v) pontja tekintetében elmondható, hogy létezik a vállalkozás részére kötelező alternatív vitarendezést előíró jogszabályi rendelkezés.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja írja elő a vállalkozás számára az arra vonatkozó tájékoztatási kötelezettséget, hogy a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről informálja a fogyasztókat.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében tájékoztatást kell nyújtatni továbbá az értékesítés utáni ügyfélszolgálati és egyéb szolgáltatásokról.

A panaszkezelés részletes szabályait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény tartalmazza.

E körben kiemeljük, hogy az Fgytv. 17/ A. § (1)-(2) bekezdései előírják továbbá, hogy a vállalkozás köteles a fogyasztót tájékoztatni

a) a székhelyéről,
b) a panaszügyintézés helyéről, ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével,
c) a panaszkezelésnek az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint
d) a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás 17/B. § szerinti ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

A tájékoztatásnak fogyasztói jogvita esetén ki kell terjednie a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez való fordulás lehetőségére, valamint tartalmaznia kell a békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. A békéltető testületekről történő tájékoztatási kötelezettséget világosan, érthetően és könnyen elérhető módon kell teljesíteni, internetes honlappal rendelkező vállalkozás esetén a honlapon, honlap hiányában az általános szerződési feltételekben, általános szerződési feltételek hiányában pedig külön formanyomtatványon. Amennyiben a webáruház üzlettel rendelkezik, az előzőek szerinti tájékoztatást jól láthatóan és olvashatóan kell megadni az üzletben. 

 

Elekrtonikus online vitarendezés linkje:

http://ec.europa.eu/odr 

 

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet (IV. Fejezet az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó különös szabályok) szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Az elállásnál a termék árát akkor fizetjük vissza, ha csomagolásban, számlával, papírokkal küldi vissza a terméket. A vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

· Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
· Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
· Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a kormányrendelet értelmében a termék visszaküldésének és panaszának jelzésétől számítva legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A törvény további részletei megtekintése itt:

http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

A megrendelő a megrendelés és az átvétel közötti időtartamban is elállhat a vásárlástól! 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon, vagy személyesen üzletünkbe ahol jegyzőkönyvet veszünk fel. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével, vagy személyesen juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

Amennyiben a fogyasztó nem a cégünk által javasolt legkedvezőbb fuvarozást választja, az abból adódó többletköltséget elállás esetén nem áll módunkban visszatéríteni! 

A terméket a fogyasztónak a közléstől számítva 14 napon belül vissza kell juttatnia.

A Forgalmazó a termék vételárát 14 napon belül visszautalja vagy postai utalvánnyal visszafizeti a megrendelőnek! 

 

Adatkezelés

Az webáruház használata során a Tone Sys Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben a Tone Sys Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Tone Sys Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Tone Sys Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a tonesys@tonesys.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Tone Sys Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

AZ ADATKEZELÉS JOGALAPJA, CÉLJA ÉS MÓDJA



Az adatkezelésre a www.tonesys.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak az Érintett önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az Érintett kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az Weboldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény és AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) alapján kerül sor.

A hozzájárulást az Érintett az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató az Érintett által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele, kapcsolattartás, illetve ha az Érintett feliratkozott hírlevélre, akkor hírlevél küldés és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében használja és tárolja a jogszabályoknak megfelel módon.

Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, az Érintett jogainak védelme.

A Szolgáltató a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - az Érintett előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kizárólag.

Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Érintett e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt az Érintettet terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

 

AZ ADATKEZELÉS IDŐTARTAMA
A regisztráció során megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak kérelemre történő törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat kérelemre történő törléséig tart. A regisztráció Érintett általi törlésére, valamint Szolgáltató általi törlésére bármikor, az Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) rögzített esetben és módon kerülhet sor.

A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 6 hónapig tárolja.

Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Weboldalon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

 

AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZÁS
Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.

Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe.

Adatfeldolgozók megnevezése:

Cégnév

Cím

Tevékenység

Infornax Szövetkezet

8200 Veszprém, József Attila utca 9.

Weboldal szerver üzemeltetése

Németh Tamásné Csóka Mária E.V.

8460 Devecser, Arany János utca 35.

Könyvelés

DPD Hungária Kft.

1134 Budapest, Váci út 33./A

Futárszolgálati tevékenység


A Tone Sys Kft. az Érintettek személyes adatait nyomon követhető módon és a jogszabályoknak megfelelően kezeli. A fentieken túl a személyes adatokat harmadik személyeknek csak és kizárólag az Érintett hozzájárulása esetén továbbítjuk, és csak hatósági megkeresések esetén adjuk ki.

 

ÉRINTETT JOGAI ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Az Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁSZF-ben meghatározott módon.

Szolgáltató az Érintett kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá - az Érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

A Szolgáltató - ha belső adatvédelmi felelőssel rendelkezik, a belső adatvédelmi felelős útján - az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint az Érintett tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amely tartalmazza az Érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel Érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.

Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: Tone Sys Kft. 8200, Veszprém, Budapesti út 47.
Ügyfélszolgálat: tonesys@tonesys.hu

Az Érintett bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat az elérhetőségeken keresztül.

Az Érintett bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait az Érintett a Weboldalon maga helyesbítheti; egyéb esetekben Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

Az Érintett kérheti továbbá, adatainak zárolását. A Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről az Érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az Érintett jogos érdekét nem sérti.

Ha a Szolgáltató az Érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Az Érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Az Érintett az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu) fordulhat vagy
Bíróság előtt érvényesítheti jogait.
Amennyiben az Érintett szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult az Érintettel szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.